torsdag 12 februari 2009

Aj aj aj

Ha en jättetrevlig kväll. Maten var inte lika god som förra gången, den kändes inte helt ok men det var gott en del =) Sen bowlingen gick väl sådär... Men det var jättekul! Sen gick vi hemåt, jag hade bilen vid K så vi gick ditåt o sen när vi skulle gå över sista vägen så halkar jag o lägger mig istort sett raklång vid sidan av vägen! Skitpinsamt! O slog mig gjorde jag också, först trodde jag att huvet klarat sig men fick mer o mer ont i skallen när jag åkte hem, men jag tror skinkorna tog den största smällen =)
Så det lär göra ont imorron.
Nu ska jag gå och sova. Hoppas huvet och skinkorna mår bra imorron =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du, jag kom på varför du ramlade.. det är för det är fredagen den 13:e idag.. *nynnar mystiskt* ta på dig hjälm, tandskydd och pressänning innan du åker hemifrån, det ska jag göra.. :)