onsdag 25 februari 2009

Jobbat idag =)

Det var jättekul att jobba en stund idag =) Härligt att komma ut o få vara med ungar =) Men måste erkänna att jag kände mig lite ringrostig, har ju inte jobbat på ett tag och avdelningen jag var på är den som ligger brevid den jag jobbat mest på för typ 2 år sen så det var ju mycket nya ungar osv. Men det gick över efter en kvart ungefär =) Sen hade man lite kläm på namn osv, kan ju inte säga att en av fskl var den trevligaste heller, hon hälsade inte ens... Hon jobbade inte heller där när jag gjorde det. Men men efter ett tag blev hon mycket trevligare...

Sen kom jag hem o försökte plugga lite, har en bok som ska vara läst till fredag. Hemmasitutationen kunde väl vara bättre om man säger så, min bror har lite problem med skolan så det är lite kaos ibland. Idag hade de haft stormöte med massa olika folk så får vi se... Men det påverkar oss andra så klart så idag lacka jag ur lite, sen ner i badet med kurslit, hjälpte lite iallafall. Men har känt mig lite down ändå...

Men men, ska försöka läsa på till imorron också, har ju redovisning. Ska bli spännande o se vad alla andra har =)

Hittade ett roligt program som man kan göra massa roliga saker i bla collage, Picasa 3 heter det, finns att ladda ner gratis, det är ett google program. Håller på och försöker lära mig hur man gör =) Nån som testat o vet hur det funkar, för jag skulle vilja att man kan fixa o ändra i kort men att orginalkortet är kvar som det är från början... Törs inte riktigt ändra förrän jag vet att det blir så...

Inga kommentarer: