tisdag 17 februari 2009

Huvudvärk from hell....

Har gjort klart räkneuppgiften idag, känns jätteskönt, min bror ska bara kolla igenom det o kolla så det ser bra ut =)
Imorron blir det att läsa klart boken, sen på torsdag ska jag o B sitta o skriva om den, vi skulle egentligen göra det idag men jag kände att jag inte skulle hinna läsa och kunna läsa det bra tills imorron då jag suttit med räknedelen nu i två dagar så då sköt vi på det till på torsdag =)
Har nu kommit hem från att ha varit hos mammas kusin, ja o mamma =) Alltid lika kul att komma dit, hon är så mysig =)
De kör enligt lchf kosten inte den striktaste men nästan o man blir bra sugen på att börja med det också, tror nästan de lyckades övertala mamma också så kanske börjar vi med nåt sånt =)
Ska införskaffa en bok som hon älskade, verkade vara bra grejer i den, GI noll av Sten Sture Skaldeman.

Ska kolla på den på rean =)

Har haft en huvudvärk som inte är av denna värld hela dan idag o när vi satt där hos dem kände jag min illamående också, vet inte vad det kan vara... Kände när vi satt där att huvet skulle sprängas, så nu har jag bäddat ner mig o ska vila lite så får vi se om det släpper... Ingen ide att läsa just nu för då går ändå inget in...

Inga kommentarer: