måndag 9 februari 2009

Fullspäckad förmiddag =)

Jag var på en föreläsning imorse, hade med mig mamma och hennes moster som släpptes av vid lasarettet innan jag åkte vidare till universitetet. Mammas moster skulle till ögon så de åkte med mig. Föreläsningen var ok, det var egentligen de sista 40 min som gav nåt tyckte jag, visst det första var intressant o det hängde väl ihop på nåt sätt men det var mest sånt som man kunde lite om. Det andra var mer ändå så man lärde sig nåt.
Sen hämtade jag dem vid lasarettet på vägen hem.
Ont som satan har jag i höger sida mot ryggen. Sträckte mig väl när jag skottade igår. Ont i händerna och höger axel där inflammationen sitter är det värst. Var väl inte så smart att skotta igår men det måste ju göras, ville ju inte att de skulle komma hem från semestern o det inte är skottat.

Sen på em har jag mest slappat, ska ta en värktablett nu känner jag mot axeln. Det tar att sitta o växla kan jag säga...

Nej nu blir det lite tv o sen sängen. Får se om jag åker på föreläsningen imorron eller om jag ska sitta hemma o räkna lite o se om jag har fattat det hela =)

Inga kommentarer: