fredag 27 februari 2009

Ikväll är det dax!

Premiären av Män som hatar kvinnor! O jag ska gå på den!! =) Tjoho!
Ingen galapremiär men jag har längtat att få se filmen ända sen jag sträckläste böckerna förra helgen! =)
Inatt blev det inte mycket sova av. Hade så ont i axeln att jag tog en sån där starkare tablett men jag mår ju inge bra av dem. Lyckades somna till innan magen reagerat men så blev jag väckt av ett sms, blev sådär väckt så man fatta ingenting o hjärtat rusa i kroppen... Sen var det kört, fick ont i magen o mådde illa så jag var vaken ett bra tag... Men jag hade ju iallafall scrubs säsong ett att trösta mig med =)
Lyckades till slut somna men när klockan ringde fanns det inte en chans att gå upp... Så föreläsningen skippade jag, men fick veta att det var ändå inget att missa, hon hade i stort sett gått igenom det i boken som jag redan läst =)

Sen har jag inte kunnat sova på dan idag så tröttheten ligger här i bakgrunden men efter duschen nu så piggnade jag till iallafall.

Ska nog med mamma o handla i stan sen, så kan jag köpa godis till bion innna så slipper man göra det där, är ju ändå så dyrt...

Nej dax att göra iordning sig =) Ha en bra kväll, det ska iallafall jag ha!! =)

Inga kommentarer: