tisdag 3 februari 2009

Sköönt...

Känner mig varm o avslappnad nu. Det värsta är att axeln inte känner det... Men jag törs inte ta en sån där stark tablett, får så ont i magen, tog en igår... Usch jag känner mig som en riktig gnäll kärring. Det är liksom inget positivt med mig just nu känns det som... undrar hur mina kompisar står ut med att höra det...
Måste försöka peppa upp mig på nåt sätt, men just nu när man har ont i halsen o så så känns det hopplöst... Se där till o med nu gnäller jag... "suck"
nej ska försöka klura ut nåt bra så jag blir på bättre humör helt enkelt. Jag tror faktiskt jag saknar solen. Jag saknar att känna värmen i ansiktet... Mer sol åt folket! =)
Nu blir det att kolla på tvn en stund innan man somnar, hoppas jag somnar tidigare än igår iallafall...

Inga kommentarer: