onsdag 4 februari 2009

Online igen =)

Vi har varit utan internet o hemtelefon hela kvällen. Nåt fel med telia tydligen. O när jag skulle köpa nässprayet på apoteket så funkade inte deras datorer o det gick inte att betala med kort... Så då hade jag släpat mig dit i onödan... Annars har jag sovit lite idag, så förmodligen kommer jag har svårt att sova nu... Just nu är det CSI miami så det gör inte så mycket att jag inte kan sova =)

Imorron blir det att vara hemma, skulle behöva åka iväg egentligen men det är frivilliga övningar med matte som jag behöver men jag kommer helt enkelt inte orka som jag känner det nu... Får väl se, vaknar jag skitpigg imorron så kanske jag åker men så känns det inte just nu... Jag slutar inte snora o nysa helt enkelt.. Blir helt matt.... Nä nu ska jag fortsätta kolla på CSI =)

Inga kommentarer: