lördag 13 juni 2009

Sjuk =(

Har gått och blivit sjuk också... Typiskt... Mår pyton just nu, hade värsta feberfrossan igår kväll, låg och skakade i en och en halv timme typ, tog sen alvedon och lyckades somna. Vaknade av att jag var som en kamin, nästan 39 graders feber... Sov jätteoroligt inatt... Men imorse hade jag bara lite feber och sen har den varit borta... Men halsen är som ett fågelbo, låter som en kråka... Tur att den nya datorn och nya spelet kan roa mig lite iallafall =) Trotsade sjukdomen idag och åkte in till linde o köpte nya Sims3!! Men, det funkar sådär på nya datorn, det är segt som faan. Men det går =) Kul är det iallafall, men lite krångligt, ska väl spela mer imorron o försöka komma in i det. Men det är ju så segt så det tar 100 år innan man kommer nånstans! Men men =)

Nu ska jag ta en alvedon igen tror jag, halsen känns som fnöske med slemklumpar i, ursäkta beskrivningen... Hoppas jag är frisk till på måndag iallafall, kan ju liksom inte vara hemma efter att bara jobbat en vecka...

Inga kommentarer: