tisdag 23 juni 2009

Härligt väder!

Tänk att sommaren kom tillslut! Jag känner mig lyckligt lottad som har ett sånt bra jobb så jag får vara ute hela dagarna när det är fint =) Barnen älskar ju att vara ute när det är så fint, men förstår inte hur de orkar hålla igång så mycket i den stekheta solen.

Är ju husvakt också, har varit där både igår och idag o tagit in post o vattnat blommor.
Fick hem den kompletta vänner boxen idag som jag beställde för presentkortet jag fick när jag fyllde, eller jag får ju lägga en slant också på den men inte så mycket som den kostar iallafall =) Ska nog titta på lite avsnitt ikväll innan jag somnar, har saknat mina vänner dvder som jag sålde, men jag ville ju kunna köpa en sån här box då jag inte hade alla säsonger av de andra =)

Nej ska ta o käka snart, inte för att man har nån lust direkt nu när det är så varmt, men men... Ska nog ta en runda sen om jag orkar, känns som man rör sig en del ändå nu när man är ute så mycket och det är inge skönt att gå när det är så varmt... Vi får se vad det blir... Skulle vilja kunna cykla långt istället men min cykel är ju paj, måste fixa den... Kanske kan låna mammas istället....

Inga kommentarer: