söndag 21 juni 2009

Movie tips!

Jag har nu under bara några dagar sett tre underbara filmer, alla olika på sina vis! Tänkte tipsa er om dem =)


Den första såg jag i torsdags, heelt underbar!!! Trodde inte att den skulle vara så bra, men fyy vad jag grina! =) Den är verkligen underbar! Australia heter den med Nicole Kidman och Hugh Jackman. om inte annat är den bara värd att se för att få se Hugh Jackman i bar överkropp hälla en hink vatten över sig =)

Den andra såg jag nu ikväll! Den var också jättebra men inte lika bra som Australia, så mycket som jag hört om denna film så var jag riktigt sugen, den var väl inte lika bra som jag trodde men väldigt bra ändå och nu bara måste jag läsa böckerna så man får veta hur det går! Twilight! Men, jag tycker inte han som spelar Edward är sådär snygg som alla säger, faktiskt inte =)





Den tredje o sista för idag såg jag också ikväll... Trodde inte att den skulle vara bra och jag tyckte den var vidrig i början men sen så fastnade den. Hemska scener ibland och man fick verkligen en inblick i Indiens slumkvarter. Stackars barn som måste leva sådär... Slumdog Millionaire... Se den!



(alla bilder är lånade av http://www.imdb.com/) alla filmälskares mecka! =)

Inga kommentarer: