fredag 26 juni 2009

R.I.P Michael =(

Såg på nätet imorse när jag vaknade att Michael Jackson dog inatt... Blev lite sorgsen faktiskt, men han var en av mina stora idoler när jag var yngre och jag gillar fortfarande de gamla låtarna... Skönt ändock för honom, han har ju inte direkt haft det bra dom senaste åren, skvallerpressen har ju förföljt honom för både det ena och det andra, men har man växt upp i nöjesbranschen så kan man ju till slut inte ha ett normalt liv...

Tråkigt är det och jag kommer nog sakna honom lite, det har varit Michael maraton på radion idag, de har spelat hans låtar en efter en och han har gjort många många bra... Blev lite ledsen när de spelade Im going back to Indiana från 1971, redan då med en ljus o klar röst var han med, endast 12 år gammal... Den lilla pojken fick inte den fina barndomen, inte undra på att han inte fixade allt...

Vila i frid Michael, jag kommer nog faktiskt att sakna dig...

Inga kommentarer: