onsdag 17 juni 2009

It´s my birthday! =)

Jaha då var man ett år äldre o klokare, eller hur var det nu =)
Är fortfarande sjuk så det är väl inte direkt sådär jätteroligt just nu, men nån gång ska jag väl bli frisk hoppas jag, är iallafall bättre. Men hostar som en storrökare just nu, skitäckligt!

Sitter och väntar på frukost på sängen, fick ett stort presentkort på Ginza som sms som är jag glad över =)

Det kommer inga direkt idag eftersom jag är sjuk, en kompis vet jag som vågar sig hit o fika men vi firar mig i helgen sen istället, spelar mig ingen roll ändå, jag hade heller inte vågat fira mig såhär så =) ska bli lugnt och skönt på min dag iallafall =) Tänk om jag för en gångs skull kunde få kunna svälja utan att det känns som tusen nålar nångång också så vore det ännu bättre...

Nä nu kommer nog frukosten på sängen snart =) Ha en bra dag! Det ska jag iallafall ha =)

Inga kommentarer: