måndag 15 juni 2009

Fortfarande sjuk =(

Mår pissigt... Blir vårdecentralen imorron... Var på akuten igår men de hittade inga streptococker, de tog även prover då de misstänkte körtelfeber men de var också negativa... Men de sa att kom febern igen så skulle jag gå iväg igen för de kan visa mer längre fram... O så klart fick jag feber igen idag...

Idag har jag nästan grinat hela dan för att halsen gjort så ont... Kan knappt prata eller äta... Tror jag aldrig haft så här ont så här länge... Inte ens när jag opererade bort halsmandlarna när jag var tonåring kommer jag ihåg att det gjorde så här ont... Så det blir doktorn imorron... Kommer kräva att de ger mig nåt för så här kan jag inte ha det...

Ska lägga mig o kolla på det sista avsnittet av cityakuten nu. Spännande o se hur det slutar!

Inga kommentarer: