onsdag 3 juni 2009

Haha

Bilderna är ju kassa, såg inte lika illa ut i mobilen =) Får skylla på att jag var aptrött efter att ha suttit och skrivit klart mitt arbete, satt över sju timmar igår så trött var jag allt när jag åkte hem =) Men nu är det klart och inskickat!

Tänk, har bara opponeringen imorron och sen har jag sommarlov! Eller ja sommarlov och sommarlov, jag är ledig fre, lör, sön och sen på måndag börjar jag jobba! Helt sjukt vad fort det har gått. Känns som att det fortfarande är några veckor kvar men icke...
Sen jobbar jag mån till fre hela sommaren, får några veckor ledigt i aug iallafall innan terminen börjar sen igen...

Idag ska jag gå igenom arbetet som jag ska opponera på, har läst igenom det en gång men ska läsa det några gånger igen o sen se om det är nåt som inte är som det ska =)
Ska nog åka med mamsen och storhandla först =)

Inga kommentarer: