tisdag 9 juni 2009

Fy på mig!

Jag måste skärpa mig alltså! Skriver allt för sällan =)

I lördags bloggade jag iallafall genom mobilen och visade när jag var på väg till grillfesten med klasskamrater =) Det var en väldigt lyckad kväll, hade jättekul! Trött var jag när jag kom hem men det var det värt =) Jätteroligt var det! Vi har alltid så kul när vi ses! Synd bara att vi inte ska läsa samma i höst, några av oss ska det men inte alla... Men vi kommer nog ses ändå =)

I Söndags slappade jag mest, var jättetrött hela dan... Laddade batterierna inför Måndagen sen!

I måndags var det dags! Då började jag jobba! Var kul! Men snacka om trött när jag kom hem =) jisses, var nog inte en så bra bilförare då inte... Idag gick också bra, ska vara på en förskola nu resten av veckan förutom fredag vad jag vet. Var där idag, var kul! Jobbade bara till 11.45 så det var ju ingen jätteansträngande dag... Är skönt iallafall att jag fått lite inbokat så jag inte bara är basplacerad utan att jag vet säkert var jag ska vara. Ska vara på den avdelningen hela nästa vecka också. Det dumma är att jag gör bara 24.5 timme dessa fyra dagar om min tjänst är ju på 70% dvs 28 tim i veckan. Så det blir väl 3.5 timme på fredag på min bas om det inte blir nåt annat =)

Nu ska jag sova snart, upp o jobba imorron bitti igen =)

Inga kommentarer: