fredag 28 augusti 2009

En dag...

så länge stod jag ut med mitt nya liv hahaha... Nä hade köpt naturdiet men det smakade sååå illa så jag kräktes nästan, det hade jag inte stått ut med kan jag säga... Kör på plan B istället...

På måndag drar det igång, ska bli riktigt kul! Fast jag börjar med att ha lektioner mellan 8.30-20.00 =(, men det blir ju så när jag har en extrakurs som ligger på kvällarna... Men det ska jag väl stå ut med, har ett hål mellan 14 och 18 så då tänkte jag åka och träna, var där igår och tränade, jäklar vad jag tog i, var helt blodsprängd i fejjan efter =) Blev så illamående så jag körde inte mer än 30 min, men har ju inte tränat nåt nästan på hela sommaren så inte så konstigt, skönt var det iallafall, blir bra när man kommit in i det =) Jag mår som bäst när jag tränar regelbundet, så är det bara =)

Nää nu ska jag fortsätta surfa runt lite =) Ha en bra kväll o trevlig helg på er! =)

Inga kommentarer: