onsdag 5 augusti 2009

2 dagar kvar!!!

Sen har jag min efterlängtade semester!! Tjoho!! Synd bara att min mage sparkar bakut, men jobbar inte så jättelånga dagar så det ska jag nog stå ut med!

Är ensam hemma nu sen i lördags, resten av familjen är på Öland. Som jag har velat åka till i flera år, men självklart åker dem när jag jobbar. Nä jag är inte bitter =)

lite läskigt att sova i ett stort hus är det allt. Så lite svårt att sova på kvällarna är det. Tur att jag börjar sent både imorron o fredag då =)

Längtar till på tisdag då vi ska åka till Ullared!! Wiieee!! Jag o tre tjejer till ska åka och det ska bli såå kul, kommer förmodligen inte hitta nåt bara för det men det blir en dagsutflykt iallafall =)

Nää ska kolla på tvn nu och sova om några timmar. Längtar till på fredag cirkus 14.30, då ni börjar min semester!! =)

Inga kommentarer: