måndag 24 augusti 2009

Back to school!!??

Nej, inte än ju =)

Börjar inte förrän om en vecka =)
Idag började jag mitt nya liv, funkar det och jag står ut i två veckor så får ni veta sen vad det är =) De få som läser vet ju redan så =)
Ska ta en slappardag idag tror jag, har ju inte haft några såna i några veckor nu hihi =) Måste försöka vända tillbaka dygnet nu, hade ställt klockan på 8.30 idag men gick upp 9... Somnar ju så sent, efter 1.00 på nätterna så då sover jag ju till en 10-11... Vaknade vid 6.40 först o kunde egentligen gått upp då, var hyfsat pigg men jag tänkte då kommer jag garanterat att somna på dan så det är bättre att gå upp senare o sen hålla sig vaken hela dagen =)

Nähä en dusch kanske, eller om man skulle ta och gå en runda innan... What to do, what to do...

1 kommentar:

Candie sa...

Ahhhh sa nyfiken jag blir!! Hoppas att det kommer ga jattebra och onskar dig all lycka till! kram kram! <3