torsdag 16 juli 2009

Slutat tidigt =)

Härligt när man slutar tidigt! Öppnade imorse så... Men vilken rivstart på morronen, securitas stod utanför jobbet när jag kom kl 6. Larmet hade gått men de hittade ingen eller inget fel. Men förmodligen har nån försökt ta sig in genom en dörr men blivit avskräckt när det börjar tjuta, Storå skolan hade tydligen inbrott inatt så troligen försökte de där också... Men lite läskigt sen när jag gick in och skulle låsa upp allt, även om securitas killen kollat igenom så vet man ju inte, är en stor skola jag jobbar på ju =)

Väntar nu på att kusinen ska komma hem så ska vi åka o bada med hennes tjejer =)
Vore skönt, ganska varmt idag faktiskt.
Öppnar imorron med och då har vi så få barn så vi tänkte gå och bada om det är fint väder =)

2 kommentarer:

Joel & Jossan sa...

Uschans ,... minns då jag städade natt o vi såg någon springa runt inom det inhägnade området vi var på ... Securitas fann ingen då heller ...

Candie sa...

Vad skrammande!! :O *kramar sa hemskt mycket om!!* Later som du val behover badandet. Vi har hunnit med endast tva badningar har borta, tre om man raknar med plurret i Themsen i maj manad Hahahaha! Haven ar sa gott som de enda man kan bada i har, sjoar finns det knappt inga alls... men jag klagar INTE, for jag har inte haft ett endaste myggbett i ar!! ^__^ I sverige hade jag konstant minst tio-femton stycken genom hela somrarna LOL

Simma lugnt hjartat och ha en fortsatt helt underbar sommar!