onsdag 22 juli 2009

I know!

Mitt bloggande suger fett som de skulle ha sagt på jobbet, barnen alltså =) Du har en fett liten hand fick jag höra häromdagen hahaha =)

Dagarna går fort nu förtiden, men ändå ingen semester än, men om drygt två veckor så är det äntligen MIN tur!!

Sa adjö till min kompis igår som flyttar inatt till USA. Tråkigt men jag vet ju att hon kommer ha det bra =) sen har jag ju nån att åka till när jag väl kommer dit =) Men våran vänskap är så underbar för även om vi pratar kanske varannan månad så är det som vi sågs igår så inte är jag orolig att vi ska glida ifrån varandra inte =)

Stängde idag o ska öppna imorron så det blir tidigt uppstigning, 5.00 står väckarklockan på =)

Ska försöka bättra mig med att blogga, men dagarna bara rusar fram o jag är ju borta minst 10 timmar varje dag så... iallafall 9....

Håll tummarna att vädret håller i sig, var ute och gick när jag kom hem nu ikväll, gick väl nästan 5.5 km och var ute drygt en timme, hur skönt som helst för det var inte för varmt utan fläktade bra =) dock ryktas det om att det ska regna resten av veckan...

1 kommentar:

Candie sa...

Want more bloggs :)