onsdag 4 september 2013

Skånebo!

Jahapp!
Då var det ett tag sen igen som man skrev. Jag håller för närvarande på att flytta ner till mitt livs kärlek. <3 nbsp="" p="">
Det har gått ganska fort, var på intervju på två förskolor i början av aug och sedan blev jag erbjuden båda två! En av dem erbjöd mig en tjänst redan samma dag och det var den som jag accepterade, det kändes bäst där helt enkelt! Och lägenheten blev såld bara sådär någon vecka innan så helt plötsligt var det dags att börja packa. Hade väl inte räknat med att det skulle gå så fort men när det händer är det väl bara att köra! Så den 20/9 är min sista dag på förskolan Frida i valskog. 1/10 börjar jag mitt nya jobb! Ska mjukstarta den 30/9 med en halvdag innan jag kör igång på riktigt på tisdagen, känns riktigt bra!

Som sagt väldigt mycket nytt som händer och kommer hända i livet och jag har väl inte riktigt börja fatta det förrän nu. Känns ganska jobbigt att lämna min familj och mina vänner här uppe i mellansverige men samtidigt så vill jag inget mera än att vara med mitt <3 6="" att="" b="" bara="" beslutet="" bli="" d="" de="" det="" f="" flyg="" g="" gjort="" h="" inte="" jag="" jligt.="" ju="" k="" kommer="" kul="" lsa="" nbsp="" nej="" ngrar="" nytt="" och="" om="" p="" r="" ra="" riktigt="" rja="" s="" ska="" skulle="" t="" timmar="" underbart="" upp="" verkligen="" vilja="">
Ska väl försöka hålla lite liv i bloggen nu så mina nära och kära kan hålla lite koll på mig, eller om jag startar en ny, vi får se.

Vi hörs!

Ninna


Inga kommentarer: