tisdag 10 september 2013

Sjukskriven :-(

Var in till akuten i söndags förmiddag och domen blev: Felbelastning som pågått länge och ska helst vara stilla med foten hela veckan. Så jag ligger här igen i soffan. Låg ju sjuk tre dagar förra veckan i förkylning from hell och nu detta... Jag som bara har 1,5 vecka kvar på jobbet... Suck! Så nu knaprar jag starkare värktabletter och ligger ner i soffan hela dagarna. Såååå uttråkad!! Så här tittas det på tvserier och filmer för glatta livet =/

Och på fredag är det meningen att flyttlasset ska gå, vilket det kommer göra men får väl se om jag kan göra så mycket eller inte... Ska bli så skönt när allt är klart och flyttat och jag kan bara koncentrera mig på att jobba den sista veckan! Det närmar sig med stormsteg!

Tar gärna emot tips på bra filmer!


Inga kommentarer: