söndag 6 september 2009

Tränat rumpan av mig =)

Kom hem för lite drygt en timme sen efter ett pass Dansaerobics =) Skitkul var det! Men sååå jobbigt! Haha jag var väl efter alla andra en halv sekund så jag irrade runt där men kul var det, man fick verkligen använda hela kroppen OCH huvudet =)

Tänkte försöka plugga lite men just nu är det stopp i huvet =) Är hemma istort sett hela dagen imorron så får väl försöka då, fast jag behöver städa mitt rum också... Annars har jag ju hela natten på mig =) Har bara kvällskurs imorron kväll, annars är det lugnt =) Sen förseminarie och seminarie på tisdag. Sen är jag "ledig" resten av veckan. Mamma fyller ju det stora 50 på onsdag så då blir det ju folk här hela dagen, sen på fredag drar vi hela familjen karlsson till stockholm o ska fira mamma med hotell hela helgen och wallmans på lördagen =) ska bli riktigt skönt faktiskt =)

Nej får nog sätta igång nu om jag ska få nåt gjort. Vi ska mumsa våfflor snart tror jag så det ska bli gött =)

Inga kommentarer: