onsdag 30 september 2009

Goodbye O´Malley...

Skit vad sorgligt avsnittet av Greys Anatomy var idag... Bölade som en liten flicka =)

Vet att det var ett tag sen jag skrev men har inte så mycket att skriva. Dagarna rullar på ändå... Pluggandet tar en del tid och är ganska trött på kvällarna... Ska in imorron också, heldag. Hade redovisning i Tisdags som gick bra tror jag... Vart bara lite konstigt med upplägget men men, vi fick i allafall sagt nästan allt som vi skulle =) Men lite pinsamt att bli avbrutna mitt i redovisningen av läraren, men men... Läser en kvällskurs också vilket är på tisdagskvällarna. Helt ok men inte vad jag trodde den skulle vara...

Sökte idag till vårens kurser, självklart har de ändrat allt så man inte kunde välja så mycket man velat själv, men det blir nog bra till slut.

Nu ska jag kolla vidare på True Blood avsnittet. Kollar på nätet på en streaming sida, är på säsong två, sååå jädra bra serie!!

Ni får gärna kommentera så jag vet om nån läser det här eller om jag bara skriver för mig själv =)

Inga kommentarer: