lördag 16 oktober 2010

Ja vet...

Jag är värdelös på detta nuförtiden... Tiden räcker bara inte till o blogginspirationen är som bortblåst...

Nu är iallafall den andra delkursen påbörjade vilket är C-uppsatsen och det sista vi gör på lärarutbildningen... Känns lite konstigt faktiskt att om några månader börja jobba... För jobba ska jag men vart är en annan fråga... Antingen får jag gå tillbaka till min tjänst om det vill sig riktigt illa, men jag hoppas ju på att få en förskollärartjänst någonstans... Har skickat några ansökningar så får vi se vad som händer...

Har en lugn och skön lördagkväll ikväll... Imorron kör jag igång igen och pluggar på... Man behöver verkligen en liten andningspaus när man kör på annars... Men det ska bli några roliga veckor hoppas jag och att uppsatsen går som en dans att skriva =)

Snart är jag där jag aldrig trodde jag skulle vara för drygt 3 år sen när jag började på lärarprogrammet... =)

Inga kommentarer: