söndag 13 december 2009

260:e

inlägget blir det här på denna blogg =)

Helgen har varit väldigt lugn har faktiskt inte gjort så jättemycket... Har försökt plugga lite men det har väl gått sisådär...

Glasögon har jag iallafall skaffat mig o jag är jättenöjd!! Håller på att vänja mig vid dem, behöver ju inte ha dem hela tiden men försöker ha dem så mycket som möjligt =)

Är en del som ska göras nu innan jul så det blir en hel del pluggande imorron o resten av veckan. Tur bara att vi inte har några tentor =)

Snö kom det lite igår som ni kanske kunde lista ut på kortet, skitdåligt kort jag vet, men det är lite vitt på staketet, tog det när jag var o slängde sopor hos farmor. Var där igår och gjorde köttbullar så nu är julbordet räddat =)

Nähä, ska fortsätta kolla på Jamie Oliver... =)

Inga kommentarer: