torsdag 29 januari 2009

Jaha...

Då har man fixat lite... men skulle vilja ha nån annan sorts mall... Nån som vet hur man får det?
Välkomna hit iallafall =) Hoppas nån kommer hitta hit o vilja läsa =)
Nu ska jag iallafall sova om en stund för imorron är det två föreläsningar på raken (15 min har jag på mig att byta lokal =) o den första börjar kl 08.15 inte så lockande direkt då att ha en föreläsning om matte som det är jag läser nu. Lärande i matematik på 15hp. 10 veckor är det tänkt att jag ska läsa det och sedan blir det svenska och läs o skriv didaktik resten av terminen. O ni som känner mig vet att matte inte är min starka sida så denna kurs tycker jag inte är den roligaste men men, jag måste ju veta hur jag ska lära barnen sen så... Nej nu blir det snart sängen...

Sov så gott =)

Inga kommentarer: